Uzyskaj więcej informacji o SEO Kraków.
Przedsiębiorstwa lub administratorzy stron internetowych, którzy marzą o tym, żeby wyświetlać się na najlepszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na minimum 3 sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podejmowanie działań samodzielnie. Nie mając doświadczenia w tematyce SEO i nie śledząc każdego dnia informacji o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno postępować rzetelnie i – kluczowe – efektywnie. Drugie podejście to stworzenie etatu dla wprawnego SEOwca, lecz nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje z uwagi na budżet. Trzecie wyjście to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Budżet zarezerwowany na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Plusem kooperacji z agencją SEO jest to, że obok speców od SEO w pracują tam także eksperci od grafiki, kodowania, content marketingu oraz kampanii Google Ads służący rzeczowym wsparciem w tych kwestiach.
Dobra agencja SEO dopasowuje prace do każdego klienta
Agencji SEO w naszym kraju jest bardzo wiele. Czym kierować się podczas doboru podmiotu, która zwiększy naszą widoczność w SERPach? Radzimy wybrać agencję, która działa na rynku od kilku lat. Liczba agencji SEO, a także tych kreatywnych oraz reklamowych, co roku rośnie, co nie zawsze zapewnia wysoką jakość usług. Współpracując z agencją, która funkcjonuje od mniej więcej dziesięciu lat, można mieć pewność, że dysponuje ona znacznym doświadczeniem i może w każdej chwili pochwalić się szerokim portfolio swoich poprzednich prac. Na stronach agencji SEO nierzadko obecna jest zakładka z opisem tzw. „kejsów”. Przed sygnowaniem umowy trzeba przeczytać studia takich przypadków, żeby przekonać się, jakich rezultatów można się spodziewać po danej agencji, jak również to dla jakich branż pracowała i z jakimi problemami się mierzyła. Odpowiedzialna agencja SEO to taka, której działania są transparentne: pisze o planach zadań na zbliżające się tygodnie, ale także przesyła sprawozdanie z przeprowadzonych działań i ich efekty.
Druga istotna kwestia to personalizacja oferty i dopasowanie strategii prac do profilu działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy odpisuje w kilka minut, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, powinien to być znak ostrzegawczy. Po wysłaniu pytania pracownik rzetelnej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, by dopytać o dokładniejsze informacje o firmie, potrzebne do przygotowania dla niej kompleksowej oferty. To dane, których nie można wyszukać na własną rękę w sieci, jak np. informacja o realizowanych dotąd działaniach SEO oraz o ważnych dla klienta usługach czy produktach, które chce wypromować.
Rozliczenie za usługi firmy SEO – jakich ofert unikać
Ostrożnie warto potraktować firmy SEO, które oferują współpracę z zapłatą za uzyskany rezultat. W takim systemie rozliczenie odbywa się dopiero wtedy, gdy słowa kluczowe dotrą na wskazane w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top3 lub Top10). To wciąż stosunkowo popularny sposób rozliczeń, jednak niesie ze sobą spore ryzyko – można bowiem uzyskać szybki efekt za sprawą naruszania standardów określonych przez Google. Stale modyfikowany algorytm dodatkowo nie ułatwia dotrzymania obietnic składnych klientowi, w związku z tym sumienna firma SEO nigdy nie gwarantuje zdobycia konkretnych wyników. Jeśli idzie o opłatę za współpracę z firmą SEO, to sporadycznie jest ona stała – tradycyjnie w pierwszych miesiącach po podpisaniu umowy potrzebne są większe nakłady finansowe, by opracować drobiazgowy audyt SEO, a następnie wprowadzać w życie wszystkie wyliczone w nim zalecenia. W kolejnych miesiącach współpracy, jak witryna zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, koszty prac są znacznie mniejsze.
Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]