Gadżety dla biegacza – prezent dla uczestników z logo organizatora

Bieganie jest w tej chwili ukochaną aktywnością wielu Polaków. To sport, który można uprawiać w dowolnym miejscu, bowiem nawet w pokaźnych miastach znajdą się spore tereny zielone i deptaki, gdzie można biegać. A co kluczowe – bieganie nie wymaga dużych nakładów finansowych. Wystarczy tylko mieć dobre obuwie, oddychającą koszulkę i nieco samozaparcia.

Popularnie gadżety dla biegacza – nie tylko t-shirty i napoje izotoniczne

Także w małych miastach co jakiś czas organizuje się półmaratony, w których partycypują nie tylko pasjonaci tego sportu, ale i profesjonaliści. Wpisanie się na taką imprezę sportową częstokroć wiąże się z nieznaczną opłatą, w ramach której poza dopuszczeniem do startu biegacze odbierają też nieco gadżetów. Podstawą takiego pakietu gadżetów najczęściej jest oddychająca koszulka, identyfikator startowy, czasami napój izotoniczny. Jednak coraz częściej promotorzy maratonów dołączają do nich inne gadżety dla biegacza. Na bardziej ekskluzywnych eventach sportowych są to być m.in. opaska do biegania, w której można umieścić klucze bądź telefon, mały ręcznik do wytarcia potu czy też nerka, czyli nieco bardziej pojemny pas sportowy na biodra. Sportowcy bardzo lubią otrzymywać takie pakiety gadżetów, bowiem nawet jeśli nie wywalczą w biegu wysokiego miejsca, to t-shirt z logo imprezy będzie stanowić materialną pamiątkę z uczestnictwa w biegu. Co ważne, jest to pamiątka praktyczna, którą biegacz może ubierać podczas codziennych treningów.

Gadżety dla biegacza – nanieś na nie logo patrona

Duże i mniejsze imprezy sportowe rzadko radzą sobie bez wsparcia patronów ponoszących gros kosztów ich przygotowania. Tradycyjnie logotyp organizatorów oraz sponsorów biegów drukuje się nie tylko na banerach bądź ulotkach reklamujących bieg, ale też i na gadżetach wręczanych uczestnikom. W zależności od rodzaju surowca czy tkaniny, z którego wytworzone są gadżety dla biegaczy, do umieszczenia na nich logotypu organizatorów używane są rozmaite techniki nadruku. W przypadku t-shirtów jest to głównie sitodruk gwarantujący wysoką żywotność grafiki.