Personalizowane koszulki to nie tylko świetna metoda reklamy firmy, ale również nieszablonowy pomysł na podarunek dla kogoś bliskiego. Jak można posłużyć się personalizowanymi koszulkami? Jakie technologie nadruku stosuje się współcześnie przy tworzeniu tego rodzaju t-shirtów?
Personalizowane koszulkirodzaj reklamy, ale i interesujący prezent
T-shirty są powszechnie stosowane w promocji – służą do reklamy firm, produktów czy konferencji. T-shirt ze spersonalizowanym tekstem może być wręczany partycypantom targów pracy bądź imprez sportowych. Logo firmy nadrukowane na podkoszulkę jest dobrze widoczne i w kilka sekund ściąga uwagę ewentualnych odbiorców. T-shirty z nadrukiem można również wykorzystać do integracji osób zatrudnionych razem w organizacjach, przykładowo jako element wspólnej identyfikacji nakładany podczas szkoleń lub imprez firmowych. Dodatkowo koszulki ze spersonalizowanych nadrukiem można wykorzystać do celów innych niż reklama – to świetny pomysł na podarunek, m.in. z okazji ukończenia 18 lat, Dnia Matki lub wieczoru kawalerskiego. Spotkanie w gronie przyjaciół i rodziny zyska całkiem inny wymiar, jeżeli wszyscy obecni przebiorą się w t-shirty z dowcipnym napisem.
Najpopularniejsze metody nadruku na t-shirtach reklamowych
Koszulki reklamowe powstają dzięki zastosowaniu uznanych technik nadruku. Najczęściej jest nim sitodruk, innymi słowy metoda, w której pojedynczy kolor obrazu jest odwzorowany oddzielnie na siatce, na przykład metalowej lub z włókien. W następnej kolejności farba przeznaczona do odzieży jest przeciskana przez tę matrycę. Powstałe w tym procesie teksty czy też grafiki wyróżniają się niezwykłą trwałością – koszulki można prać wielokrotnie bez obaw o zniszczenie nadruku. Sitodruk pozwala na wykorzystanie w zasadzie dowolnej barwy, a także uzyskanie ciekawych efektów, między innymi gradientów, przy czym jest niezmiernie opłacalny przy znacznych nakładach. Do nadruku na gadżetach reklamowych stosuje się również transfer cyfrowy, tampodruk, termodruk oraz flock. Termotransfer przydaje się do niskich nakładów – nawet pojedynczego egzemplarza! Technologia ta polega na wgrzaniu na tkaninę folii flex albo flock. Także w tym przypadku nadruk ma ogromną odporność.