Zamów pozycjonowanie stron internetowych.
Funkcjonują 3 kluczowe metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W tym pozycjonowaniu najważniejsze jest połączenie słowa kluczowego z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę najczęściej:
– miejscowość (przykładowo “salon kosmetyczny Kraków”)
– dzielnicę (“sklep sportowy Żoliborz”)
– państwo (“producent słodyczy Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie sprawdzi się w działaniach dla przedsiębiorstw lokalnych, które kierują swoje produkty tylko do osób mieszkających na konkretnym obszarze. Taka metoda pozycjonowania jest wykorzystywana też wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma niewielki budżet na reklamę i nie ma możliwości walczyć o pozycje na frazy bez dopasowania regionalnego, np. zamiast “nauka gry na skrzypcach“, to “nauka gry na skrzypcach Kraków”.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Kolejny rodzaj pozycjonowania to słuszne i wypróbowane rozwiązanie dla osób dysponujących niskim budżetem na reklamę. Dzięki właściwemu doborowi słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale także koszty reklamy w Google Ads mocno się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon to także znacznie mniejsza konkurencja. Ważne jest też to, że rośnie trend wprowadzania uściślonych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Philips S5400 srebrna,
– telefon Huawei P8 niebieski,
– buty sportowe Nike Revolution czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie ważne zwłaszcza dla sklepów działających w sieci. Za pośrednictwem tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie bardzo szeroką ofertę produktów mogą skuteczniej zdobywać pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową rolę przed jednorazowymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Ojca, finały Pucharu Europy w piłce nożnej czy Zielone Świątki. Ten wariant pozycjonowania jest szczególnie efektywny, jeśli popularna w danym okresie fraza zostanie odnaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześniej. Zwykle pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży turystycznej oraz gastronomicznej. Przeważnie należy rozpocząć je na 2-3 miesiące przed wybranym wydarzeniem, żeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową ewentualnie zmodyfikowaną treść strony internetowej.
Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]