Kiedy warto zlecić działania marketingowe agencji reklamowej?

Zainteresowany Kraków agencja reklamowa? Skieruj się tutaj

Kiedy prowadzi się firmę, niezależnie czy jest się producentem, usługodawcą czy właścicielem sklepu, akcje reklamowe powinny stanowić ważny element budowania jej rozpoznawalności. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa stać na organizację i opłacanie własnych działów ds. reklamy, tymczasem małe firmy, które okazjonalnie przeprowadzają akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.

W czym pomoże Ci agencja reklamowa?

Agencja reklamowa to ekipa twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, posiadających wiele umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami świetnie orientującymi się zarówno w zakresie kampanii marketingowych w sieci (prowadzenie kont social media, filmy i animacje viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (w tym DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Młode marki mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (papier firmowy, koperty czy wizytówki), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż zostanie ono odpowiednio zastosowane na etapie projektowania materiałów promocyjnych – kalendarzy, ulotek, stoisk targowych lub billboardów. Agencja marketingowa napisze także atrakcyjne, unikalne artykuły na stronę www zleceniodawcy, jak również zaplanuje schemat kontaktów z klientami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram lub Facebook.

Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są zwłaszcza do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie znaczy to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Praca agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu istniejącego już w firmie zespołu ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on wprawy w przygotowaniu targów, spotkań z klientami bądź konferencji, które przeważnie wymagają skrupulatnego planowania, takie obowiązki może wykonać zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu niezawodnego i zgranego teamu pracowników – należy powierzyć jej opracowanie planu kursów czy też zaplanowanie imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, należy jednakże wybierać te, które dają dostęp do obszernego zespołu kompetentnych specjalistów. Umożliwi to powierzenie wszystkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem firmy oraz integralnością kampanii.

Kontakt z nami:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]