Pozycjonowanie sklepu internetowego - dowiedz się więcej o tej usłudze
Pozycjonowanie stron internetowych to różnorodne działania dążących do zwiększenia obecności stron w organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w SERPach, tym więcej pojawi się odwiedzających witrynę, co ostatecznie powinno prowadzić do zwiększenia przychodów firmy. Drugą zaletą tego działania jest poprawa rozpoznawalności marki, usługi albo produktu.
Google analizuje każdą stronę internetową w oparciu o około 200 najrozmaitszych czynników. Rezultat tej diagnozy przesądza o tym, na którym miejscu strona ewentualnie jej podstrona wyświetli się w SERP na konkretną frazę. Za główne czynniki rankingowe specjaliści do spraw SEO uważają np. jakość treści, linkowanie (zewnętrzne oraz wewnętrzne), a także PageSpeed.
Wpisując w wyszukiwarkę Google jakiekolwiek słowo, internaucie zostanie zaprezentowana lista stron, które algorytm uznał za najlepiej pasujące do szukanego hasła. Które strony pojawią się w wynikach wyżej niż inne? Na pewno te, których zawartość jest niepowtarzalna i starannie wypełniona trafnymi słowami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest także szybkość ładowania się strony (zarówno w wersji na desktop, jak i mobile), poprawnie wykonane kodowanie, jak również różnorodność linków prowadzących do naszej witryny.
Czy warto przekazać pozycjonowanie i optymalizację strony albo sklepu www firmie SEO?
Algorytm Google systematycznie jest modyfikowany, w związku z tym warto oddać pozycjonowanie sklepów i stron internetowych profesjonalistom. Odpowiednim wyborem jest firma SEO mająca długoletnie doświadczenie w takich działaniach. W takich firmach pracuje szereg specjalistów nie tylko od optymalizacji, lecz również prowadzenia kampanii Google Ads oraz programowania. Pozostawiając pozycjonowanie strony zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które również podniosą dochód firmy.
Pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych w Google – usługa na miarę współczesności
Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa skierowana do właścicieli stron internetowych, których zadaniem jest prezentacja i sprzedaż produktów albo usług firmy. Decydując się nawet niszową działalność niewyobrażalne jest w dzisiejszych czasach nie posiadać własnej strony firmowej lub ją uruchomić, jednak nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznesowi rywale nie śpią w staraniach o dotarcie do nowych klientów. Według statystyk prawie 97% klientów szuka w internecie opinii o lokalnych markach, co jasno pokazuje do jak dużej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu albo strony w Top10 wyników wyszukiwania w Google bardzo zwiększa szansę, że konsument zdecyduje się na naszą ofertę.
Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]